A kezdetek

Sok évvel ezelőtt amikor Livio Pesle, sikeres üzletember, Ciprus gyönyörű szigetén töltötte szabadidejét, találkozott egy helyi orvossal, aki egy csodaszert mutatott Liviónak. Ez volt az olívabogyó levelének kivonata, aminek a receptúráját még a nagyapja hagyta az orvosra, aki akkor már hosszú évek óta gyógyította pácienseit az olajlevél kivonatával. Livio hazatérte után sok időt töltött Olaszországban a Friuli-hegységben levő gazdaságában ahol megkezdte az OLIVUM® kivonat elkészítését. Olyannyira elhivatott lett munkája közben, hogy elhatározta, megismerteti a világgal ezt a csodaszert.. Fiával Luigival megalapították az EVERGREEN LIFE márkát. Termékeik rendkívül hamar keresetté váltak elképesztő hatásuk miatt, így ma már Olaszországon kívül a világ számos országában elérhetőek.

Ősi erejű gyógynövény

Az olajfának több ezer éve meghatározó szerepe van az emberiség történetében. Ezt az ősi fát a hosszú élete miatt tisztelik, és az általa termelt olajért tartják hosszú ideje. Az olajfák rendkívüli kapacitással rendelkeznek regenerálódásra, még egy villámcsapás után is, néhány ma élő fa már több ezer éves. Az olívaolaj központi szerepet játszik a mediterrán étrendben, amit az egész világon az egyik legegészségesebb olajként ismernek. Amit azonban csak kevesen tudnak, az az, hogy a az olajfa levelében sokkal több és nagyobb koncentrációjú hatóanyag „koktél” található. Az egyik legfontosabb ilyen szerves vegyület, az oleuropein, rendkívüli egészségügyi előnyökkel bír. Az Evergreenlifetermékek tartalmazzák legnagyobb mennyiségben és leghasznosíthatóbban az oliva levél hatóanyagait. Ezt a koncentrátumot, nevezték el OLIVUM®-nak, amely a vállalat összes termékének legfőbb alkotóeleme.

Megalkotni egy jobb életet

Livio és Luigi Pesle vállalkozásuk kezdetekor elhatározta, hogy az általuk megalkotott OLIVUM®, és az ebből elkészített termékeik összes pozitív hatását az emberek életének jobbá tételére fogják felhasználni. Jelentsen az egészségi vagy gazdasági jólétet. Szakítottak a klasszikus értékesítési szokásokkal és a társadalmi értékesítést választották, hiszen tudták, hogy a szájhagyomány a legerősebb reklám. Így rengeteg pénz marad a vállalkozásnál, aminek legnagyobb részét szétosztják a tanácsadóik között. Ez a családias berendezkedés a garancia arra, hogy a termék sosem fog az értékéből veszíteni és nem lesz egy ipari tucatáru. Ez a modell lehetőséget nyújt arra, hogy az ember ne csak az egészségét, hanem az anyagi jólétét is megalapozza.

A következő lépés

Ha a fent leírtakat szimpatikusnak találja és fogyasztóként vagy tanácsadóként, egyéni kereskedőként csatlakozni szeretne az Evergreenlife családjához várjuk megkeresését.